Stage in Spanje! - Reisverslagen van Afrida Terpstra - WaarBenJij.nu Stage in Spanje! - Reisverslagen van Afrida Terpstra - WaarBenJij.nu

Stage in Spanje!

Vanaf 14 september tot 4 december woon ik in Puerto Real! Hier ga ik 3 maanden stage lopen op een internationale basisschool! Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn verhalen en gebeurtenissen! Adios amigos!

Recente Reisverslagen:

03 December 2014

Het zit erop!

30 November 2014

Onze laatste echte week Spanje!

23 November 2014

Het aftellen is begonnen!

16 November 2014

Weer een nieuw verslagje uit Spanje!

09 November 2014

Nog een maandje!
Afrida

Vanaf 14 september tot 4 december woon ik in Puerto Real! Hier ga ik 3 maanden stage lopen op een internationale basisschool! Via dit blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn verhalen en gebeurtenissen! Adios amigos!

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5161

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 04 December 2014

Stage in Spanje!

Landen bezocht: